11. juni 2012

Lokalkjendis


Published with Blogger-droid v2.0.2

Da lokalavisa, Gjesdalbuen www.gbnett.no spanderte 2 sider på intevju med meg, er den lokale kjendisfaktor økt :-) 

Den unge journalisten, Kirsten Håland, lagde etter min og andres mening en svært bra og interessant portrett ut av et kjedelig emne -  hvor hun fikk fram de ulike sidene med meg - idrett, familie, jobb, tro og personlighet. Og har fått med seg forbausende mye (hvor det meste er framstilt korrekt) fra den lange samtalen.

Ellers ble det en "vanlig" treningsuke, igjen noe redusert pga jobbreise:
- Man sykkel til/fra jobb - intervaller/omvei hjem.
- Ons 30min rolig løp.
- Tor sykkel til/fra jobb + 2t langtur på kvelden (den har jeg skrevet litt om i forrige innlegg)
- Fre sykkel til/fra jobb + 1t løp m/3*10min terskelintervall
- Søn 2t løp i terrenget (fantastisk vær, utsikt og natur), 1.30 rollig sykkel
Det gir 8.5sykkel, og 3.5 lløp = 12t.  Flott å kunne løpe skadefritt:-) Kaldt vær i starten av uken har det ikke fristet med svømming, satser på at godværet nå holder seg og virkelig varmer opp vannet. Blir uansett svømming kommende uke - skal en kort tur til Houston - dermed blir det igjen ikke så mye trening, men noe løp og svømming blir det i varmen, og ikke minst passe mengde løp og sykkel her hjemmme før jeg drar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar