11. juli 2010

Klar for trening

Har vært utenfor Stockholm denne uken, og innimellom har det blitt rom for litt trening. Var uten sykkel, og et av de viktigste treningsmessige målene var å bli klar til ordentilg løpetrening, og det tror jeg at jeg er etter mye løping i fine, myke og kuperte skogsløyper. Dette har gjort godt for beina. Har blitt lite svømming de siste ukene. Det tok jeg igjen denne uken - flott å svømme i brakkvannet i Stockholms skjærgård.

Ukens trening:
- Mandag og tirsdag 15min morgenjogg + 45min svømming og 45min løping.
- Onsdag droppet jeg svømmingen
- Torsdag 45min svømming og 45 min løping
- Fredag 20min svømming og 45 min løping
- Lørdag 20min svømming
- Søndag ble det en flott sykkeltur til Skykulå (over 900m.o.h. ) 4timer.

Totalt 4t sykkel, over 4t løp og 3t svøm = ca 11 timer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar