27. juli 2010

Fin trening og ferie

Fortsatt er treningen litt ustrukturert, jeg har behov for en slik lengre periode nå etter det harde kjøret i vår hvor jeg pga. ribbeinsbruddet preset meg til trening for å nå målet mitt i Lanzarote.
Forrige uke var fin, deriblandt to flotte sykkelturer med Anders, den ene 2timer på trisykkel i bra tempo (litt kortere drag) og en 4.5 timers med masse og bratte klatringer - og kraftig motvind på siste flate strekket. En tur som virkelig røynet på. Hadde også to flotte løpeturer: En på 1t45min i fjellterreng, samt en på en drøy time med 40min rett under terskel. Funket bra, kjente lite til skadene. På ukens ene svømmetrening merket jeg at det var lenge siden sist - slitsomt og gikk sakte.

Fint treningsutbytte denne uken.
- Og uken ble avsluttet med en flott seiltur lørdag og søndag.

Totalt ca 10t sykkel, 3 t løp og 35min svømming.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar