1. august 2010

Klar til trening

Juli er over, og de treningsmessige målene er omtrent nådd:
- Skaden i låret er omtrent over, kan nå kjøre gode løpeøkter.
- Har hatt mange fine sykkeløkter, er rimelig sterk på sykkelen, basisformen er bra.
- Det negative er lite svømming og høy vekt. Er enda lenge til oktober...

Nå blir det to uker til med veksling mellom treining, seiling, jobb - samt en lang kjøretur. Deretter begynnner den virkelige oppkjøringen til Hawaii.

Ukens trening:

Mandag sykkel til/fra jobb. 2t. hard langkjør sykkel på kvelden m/noen drag
Tirsdag sykkel til/fra jobb + 40min terskel løp (+40min opppvarming/nedkjør) langs Figgjoelva
Onsdag sykkel til jobb + opp Skykulå (fra Bjerkreim), siste bakke * 2 (Trøtt i beina)
Torsdag 2t løp Edlandsfjellet, relativt rolig tempo, trøtte bein.
Lørdag 30min svøm, intervaller
Søndag Skykulå opp. 55min max på sykkel + 1 t opppv/nedkj
10t sykkel, 3t løp 30min svøm, hardkjør i starten av uken, men tok meg fint inn etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar