15. august 2010

Artig med konkurranser


Bilde fra www.gjesdalbuen.no

I dag var det Gjesdalbuen trim-triathlon. Et artig lokalt arrangement med masse tilskuere som heier i et fantastisk fint sommervær.
200m svømming, 15km sykkel (lovlig å drafte) og under 3km løp. 110% innsats fra start til mål.
Kom litt bakpå i starten, men svømte meg opp og vekslet raskt, slik at jeg var nr 2 opp på sykkelen - Sven var 100m foran. Tok gradvis innpå, men så at han bak tok mer innpå meg, så jeg ventet - og 2 km etter start var vi 3 i teten som kjørte lagtempo. Litt uryddig kjøring, slik at vi bare hadde 30sek forsprang på neste gruppe. Som vanlig avgjorde løperne konkurransen, Sven vant, og Karl Tunheim fra gruppen bak tok meg igjen og jeg ble nr 3 - som ventet.

Tirsdag var det bedriftsritt på sykkel, 50km i svært kupert terreng. Aktive ryttere var med og satte knalltempo fra start. Røff fart hele veien, og krampetendenser mot slutten siden jeg mistet flasken min i starten - over halvannen time knallkjør uten drikke tørker ut kroppen. Fint resultat, var blandt de fremste (bak noen aktive) i min pulje.

Ellers mange gode treningsøkter + to dager med bare bilkjøring.

Gøyalt med lokale småkonkurranser, nå begynner alvoret!

Forrige ukes trening

Man 30min løp, langs elva. Funket greit, 3.55 siste km. 1 t totalt.
Onsdag 1.30 løp Edlandsheia morgenen, 2.30 sykkel o/Bergsagel, høy fart I bakkene. Flotte bein, stor fart.
Tor Sykkel til-fra jobb. 30Min svøm, 40min tersket sykkel.
Lør 3.5 time hard sykkel i kupert terreng
Totalt 8.5t sykkel, 30min svøm, 2.30løp

Denne ukens trening

Mandag terskel til jobb fixie om Kverneland, jevnt tempo hjem
Tirsdag run 1, 12*1.25 sek intervall i bakke, funket bra.
Rolig til/fra jobb
Gilderunden, 60km ritt i knalltempo + (1.37) + 45min til/fra. Stive bein, men det funker bra!
Onsdag sykkel til/fra jobb.
30 min svøm
Fredag 1.30langtur løpp i sterkt kupert terreng
Søndag 3*4min intervaller sykkel, Gjesdalbuen tri, 35min 100% kjør
Totalt 6t sykkel 3t løp, 1t svøm = 10 timer og to konkurranser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar