22. august 2010

Jobbreise, seiling og god trening

Med 2-dagers jobbreise mister jeg syklingen til jobben, det er begrenset hva jeg får gjort. Men joggesko og svømmebriller er alltid med - fikk dermed en 2-timers fin løpetur. Ble også en fin seiltur en ettermiddag + andre sosialt ting som tar tid. (Er selvsagt viktig og verdifullt, men ikke det denne bloggen handler om.). Artigste treningsdag var lørdag, 5t sykkelltur med Hallgeir, inkl klatringen opp til Skykula (startet på ca 90moh nede i Lauperak, toppen er på over 900) - sammenhengene røff klatring i nesten 40min.

Liste over ukens trening:

Mandag fixie til jobb (langkjør-tempo, rolig hjem). 2.5 time kupert/hard sykling på kvelden.
Tirsdag rolig sykkel til jobb
Onsdag 2t løp langkjøring, kupert, grusvei
Fredag korte intervaller til jobb, rolig hjem. Run 1, kortintervaller: 6, 12, 3 og 3 minutt, 1time totalt
Lørdag 5t sykkel inkl noen skikkeliige drag. 10 min bakkedrag, 38min (tøff bakke fra Lauperakk til Skykulå - nesten 800m stigning) og 2*20min terskel I variert terreng. Deretter 30min svømming. Kroppen føles bra, OK form.
Søndag 30min løp på terskel (+oppv/nedkj) Litt stive bein

Totalt over 16 timer, det meste sykkel, men det mest positive er at jeg greier å gjennomføre løpeprogrammet med 3 økter denne uken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar