17. juli 2011

På de høye bjerge

Vel, de danske fjell kan ikke helt sammenlignes med våre - gir allikevel fine treningsturer i kupert terreng. De siste 4km opp til det høyeste (Eier Baunehøi som bildet viser) er nesten helt sammenhengende stigning, og rundt Himmelbjerget er bakkene seige og bratte - tunge nok for min fixie lastet med feriebagasje.
Ukens trening:
Tir: 2*15min terskel på sykkel i flatt terreng. 15min svøm.
Ons: 10*90sek løp bakkeintervall, rolig jogg ned imellom. 10min svøm
Tor: 1t svøm, 1,35sykkel hardkjør i kupert terreng.
Lør: 55min løp rask langkjør i flatt terreng, 1t sykkel kupert.
Gir totalt 1,25t svøm, 2t løp og 3,35t sykkel = 7t kvalitetstrening. I tillegg kommer en del mer sykling med familien, noe av dette er også av bra treningskvalitet. Sykkelferie i Danmark er gøy.
Neste uke planlegges noen røffe økter i Telemarks fjell - nå skal formen spisses inn mot Norseman!
Published with Blogger-droid v1.7.2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar