10. juli 2011

Seiling og trening

Noen dager i seilbåt er flott, seile etter vind og vær i idylliske Ryfylke - samt besøke slekt og venner.
Når våtdrakt og joggesko er med blir det også noe trening. Har blitt korte økter, mye terskeltrening og motbakke. God forberedelse til Norseman. Neste uke blir roligere og flatere.
Ukens trening:
Mandag sykkel bakkeintervall 25+30+20min
Onsdag løp motbakke 36min (og 24 ned igjen)
Torsdag 45min svømming ute
Fredag løp 10+10+10min terskel, det meste flatt men bratt oppover siste fem min.
Lørdag 30min svøm og 6*5-6min bakkeintervall sykkel
Søndag 1,45løp på Edlandsfjellet
Totalt 2,45sykkel, 3,50løp og en drøy time svømming = nesten 9timer med bra kvalitet
Helt på grensen av hva beina mine tåler nå, men er ikke redd for at småskadene vil plage meg under Norseman.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar