1. oktober 2011

Det haster - gjør din lille innsats!

Terrorregimet i Iran har gitt Youcef Nadarkhani dødsdom, for å konvertere fra Islam til kristendommen. Selv om dette også er imot Iransk lov og forpliktelser, er det overhengende fare for at han snart blir henrettet.
- Bruk 1/2 minutt til å gjøre en liten innsats, send en protest-email. Selv dette regimet kan påvirkes av internasjonalt press.
- Klikk her for mer info og "ferdig" protest-email.


Trening?
- Travelt på jobb samt oppussing av kjøkken, nå er det sesongpause. Trening er uansett gøy, så jeg får med med sykkelturene til/fra jobb (når jeg ikke er på reise), og forrige uke ble det to fine løpeturer på drøye timen hver. Fine - fram til jeg var nesten hjemme på siste turen. Da kjente jeg det i leggen, minnet om gammel skade.... Jeg gikk hjem, og tatt det rolig siden (kun sykling). Kjennes bra igjen nå, men drøyer til mandag før jeg løper igjen. Satser på å få en fin sykkeltur i sommerværet vi har nå, mellom arbeidsøktene i helgen.

- Oppsummert blir det snaue 10timer trening hver av de to siste ukene, det meste sykkel, noe løp første uken og litt styrketrening.

Når det nå er oktober skal "den skikkelige" treningen påstartes gradvis - slik at jeg er 100% klar til IM Lanzarote i mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar