20. januar 2013

Rolig treningsuke

Etter to harde uker passet det med litt mindre trening nå. Jeg planlegger ikke slik ukes-periodisering, rolige uker kommer helt av seg selv, denne gang pga jobbreise og ting hjemme.
- Man sykkel til jobb, 2t hard og kupert rute hjem.
- Tir rolig til jobb, hardere (litt terskel hjem). 45min løp lett terskel på kvelden.
- Ons rolig til jobb, styrketråkk/terskel hjem. 50min svømming.
- Lør 1.40 løp, høyt tempo i terreng.
- Søn 30min skøyter - nydelig is på vannet jeg svømmer i om sommeren.
En grei mellomuke med 6,5t sykkel, 2,5t løp, 0,5t skøyter og 50min løp =drøyt 10timer.
Det kjekkeste er at løpingen går så greit og skadefritt - blir mer av det meste til uken hvor jeg ikke skal reise.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar