12. januar 2013

Svømmetrening er bortkastet tid


Bildet har ikke noe med svømming å gjøre, men viser hvor nydelig det var under lørdagens båttur.
Published with Blogger-droid v2.0.6

De som har fulgt med på bloggen min har sett at jeg har svømt minimalt siste halvår - mindre enn andre gjør på en uke.
På onsdag kveld var det svømmetrening, jeg var sliten etter 2.5t sykling og løp bakkeintervall samme dag, hoppet i bassenget  - og svømte raskere enn jeg har gjort noengang.   

Det har i det hele tatt vært en flott treningsuke som ble toppet med lørdagens løpetur på over to timer over de lokale heiene og toppene i gnistrende fint vintervær. Nydelig vær og natur, og flott å oppleve at jeg kan løpe så mye uten skade.

Mandag rolig sykkel til jobb, 2 t kupert/hardt hjem. 45min løp lav terskel på kvelden.
Tirsdag rolig sykkel til/fra jobb.
Onsdag ble en knaldag med tilsammen nesten 3.5 t sykkel(det meste rolig), løp bakkeintervall og svømming.
Torsdag tok jeg det rolig, sykkel til/fra jobb.
Fredag sykkel m/liten omvei til/fra jobb, styrketråkk og terskel.
Lørdag 2.15 løp

Det blir omtrent 12t sykkel, 3,45løp og nesten en time svømming + litt styrke = 16-17 timer totalt.
- Det var egentlig nok treniing, men da jeg fikk noe ledig tid på søndag, med fortsatt strålende vintervær og helt bare veier kunne jeg ikke dy meg, ble en rolig tur på halvannen time på triathlonsykkelen etterfulgt av litt forsiktig styrke for armene. Søndagen startet forøvrig med en yoga-time. Ble dermed mange treningstimer...
 
Får en reise til uken, det går alltid ut over treningen.

     
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar