13. oktober 2013

Høstvær - og høstinfluensa

Bildet viser utsikten fra Bursfjedlet, hvor jeg gikk lørdag.

Syklet til/fra jobb mandag, noe jeg ikke burde gjort. Ble dårligere i halsen og fikk mer feber, noe jeg slet med hele uken. Ble noe bedre mot slutten av uken, og det ble også været.

Fortsatt ikke helt frisk, men greier bare ikke å sitte inne når det er slik ute.
- Tok en forsiktig 30-40min løpetur fredag ettermiddag.
- Nesten 2 timer med 14kg sekk på fjellet(se bilde) lørdag.
- Og søndag ble det høstens sykkeltur. Fikk med meg flere til Skykulå, 906moh. Rolig fram og tilbake, høyere fart i de lange bakkene. Fantastisk med 13mils sykkeltur i over 10grader og sol i oktober. Trivelig selskap, og kjempe utsikt på toppen. Kanskje ikke det lureste da jeg fortsatt ikke er helt frisk - men turen var neste verd noen ekstradager i senga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar