27. oktober 2013

Viktige prioriteringer

Med jobbreise til Oslo, foreldremøte i Grimstad og stor feiring av min kjære kone blir det mindre trening - tenk at jeg er så heldig å ha god jobb med flotte kollegaer og en familie hvor jeg fortsatt lever sammen og er forelsket i min ungdomskjæreste, og får oppleve 3 flotte barn utvikle seg til fornuftige,  selvstendige,  gode mennesker.

Og oktober er en treningsmåned hvor det viktigste er å komme gjennom den klar for ny treningssesong, uthvilt og i balanse -  det er mindre viktig hvor mye en trener.

Ble allikevel noe, greide å holde kontinuitet på løpingen - der styrker jeg meg uke for uke. Svømming begynner jeg med i november.

Man sykkel til jobb og lang omvei (2t)med motvind og bakker hjem.
Tir 1t løp langtur, litt bakke
Tor rolig sykkel til jobb + 40min rask løping. Rolig sykkel hjem
Fre sykkel til jobb med 3×7min bakkeintervall,  hard sykling hjem.
Søn 30 min rolig løp

Totalt over 2t løp og nesten 7t sykkel, etter forholdene svært bra. Neste uke blir preget av 3 eller 4 dager på reisefot, men joggesko er med...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar