8. desember 2014

Både løping og svømming

Trapper gradvis opp løpingen nå. Beina kjennes 100% fine ut, men jeg er tålmodig og forsiktig. Kun 3 rolige turer på halvtimen hver, vil gradvis trappe opp slik at jeg kan trene mer normalt i januar. Fikk meg også en svømmeøkt. Bassengsituasjonen er dårlig for tiden, dermed ser det dårlig ut med svømmingen framover - jeg utsetter "satsingen" der til januar.
Ble dessuten flere dager med sykling til/fra jobb + omveier:
- Tirsdag jevnt tempo til jobb - omvei med bakker hjem. 30min løp innimellom.
- Onsdag 30min svømming (måtte dessverre bruke bil til jobb)
- Torsdag styrketråkk til/fra jobb. 30min løp på kvelden.
- Fredag rolig til jobb - bakkeintervaller innlagt på hjemveien.
- Søndag 30min løp.

Totalt ca 6t sykkel, 1.5 løp og 30min svømming. Grei start etter "nullpunktet" forrige uke. Skal bli en liten opptrapping denne uken.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar