19. januar 2010

Nå går det fort i vannet!

Var på svømmesamling arrangert av forbundet i helgen - takk for flott oppplegg Kristin!
Det var fokus på teknikk, med videofilming og analyse og instruksjon. En liten justering på vinkelen i armene/albuen - og vips bruker jeg 2-4 tak mindre på 25m lengde, og med samme kraftbruk og tid pr. tak betyr det er markant fartsøkning. Er fortsatt ikke rask - men endel raskere i vannet enn før helgen. Nå gjelder det å holde på, og ytterligere forbedre teknikken, så vinner jeg minst 5min ppå en Ironman.
I tillegg til over 5 timer svømming ble det 1.5timme løp i helga. Tidligere i uken hadde jeg også en svømmetrening og en times skiløping + sykkel til/fra jobb hvor jeg la på en økt bakkeintervaller en av dagene.

Gir totalt sett nesten 7 timmers svømming og 5.5 time sykkel, samt 1.5 times løp og 1 time ski = 15 timer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar