30. januar 2010

Mer snø

Forrige lørdag kunne jeg brukt racersykkel ute - og rett etter fikk vi mye vær:
Snø, mildvær, regn og kulde med mer snø. Føret varierer fra dag til dag.
- Mandag ble det rolig sykling til/fra jobb, og en flott svømmeøkt om kvelden.
- Tirsdag var føret OK, jeg kjørte styrketråkk på fixie til/fra jobb, la veien om Kvernaland (blir dermed over 20km hver vei, og litt småkupert).
- Onsdag var det glatt, rolig sykkel til/fra jobb og en løpeøkt med noen 2.40min intervaller i en motbakke på litt glatt føre.
- Torsdag rolig til/fra jobb og med nysnø oppå is droppet jeg bakkesykling om kvelden - kjørt heller kortintervaller på rulle. (Er sjelden jeg trekker inn...)
- Fredag middels tempo til/fra jobb.
- Lørdag 40min rolig svømming og 3t sykling; på fixie i hard vind langs jærkysten - ble nesten 2 t sammenhengende styrketråkk - og adskillig lettere hjemover.
- Søndag planlegges 1.30min løp i ganske god fart.
Totalt 2 t svømming, drøyt 2 løp og over 10 på sykkel = over 14 timer

I tillegg har jeg fått bestilt flybillett til Lanzarote i mai; drar ned på ettermiddagen på selve nasjonaldagen, slik jeg jeg er framme noen dager før løpet den 22. Er i grei rute rent treningsmessig - det viktigste framover blir å få gode løpetreninger. Har også kontroll på vekta - går forsiktig nedover slik at jeg stiller til start 22 mai på min vanlige "matchvekt".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar