7. februar 2010

Snø og tåke




Vel, det var ikke så mye tåke som bildet indikerer, kameraet får ta sin del. Temperaturene har såvidt krøpet over 0, og jeg fikk meg to fine turer på bare veier i helga. Lørdag 3 timer på raceren, inkludert flere 20min drag rett under terskel. Holdt meg langs kysten der det er mildest. I dag, søndag ble det 3 timer på fixie på høgjæren - småkupert terreng hvor det veksler mellom å gå tungt oppover og rask spinning nedover - med fixie har jeg ikke gir, og pedalene går rundt når hjulet går rundt, tøff og artig trening.

Ellers føles det litt tåkeaktig nå, på lørdagen andre økt, løping fikk jeg vondt i leggen - akkurat slik det kjentes før Hawaii. Nå når jeg nettopp var kommet igang med løpingen igjen. Blir litt bekymret - skader er noe dritt...

Uka har vært travel, onsdag, torsdag og fredag ble det mye kjøring av familie i arbeidstiden; det betyr ingen sykkel til/fra jobb -og ekstra arbeid om kveldene - og mindre trening. La derfor inn litt ekstra i helgen.

Totalt ble det 2t svømming, 1t ski, 1/2t løp og 9t sykkel = 12.5 timer. Svømming og sykkel går bra - men hva skal jeg gjøre med løpingen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar