14. mars 2010

Forsiktig framover

En ganske travel uke, lite tid til trening på kveldstid og helg. Våren er i anmarsj, med snøsmelting og bare veier - dog slo vinteren litt tilbake søndag morgen, fikk en løpetur i snøstorm. Det mest positive er at løpingen gå framover, ser ut som planen med ukentlig behandling og forsiktig opptrapping av løpingen funker!

Ukens trening:
- Mandag rolig sykkel til jobb, kortintervaller hjem. Svømming om kvelden.
- Tirsdag jevnt(raskt) tempo til jobb - og en flott lang tur (2t+) rundt Jæren med 4*20min terskeldrag på fixe på hjmturen.
- Torsdag rolig sykkel til/fra jobb + 45min løp på kvelden.
- Fredag tilsv. tirsdag, men med RACERSYKKKEL - raskt til jobb, og 4*20min terskeldrag hjem.
- Søndag 1t løp - lenge siden jeg har løpt så lenge.
Totalt 9.5t sykkel, 1t svømming og 1t45min løp = Over 12 timer i en travel uke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar