27. november 2011

Høst


Regn, kaldt og høststorm - og vinterens første cyclocross-ritt. Kjempegøy - max fart, mye sorpe og vann i en teknisk krevende løype. Topp trening om vinteren. Fortsatt litt for travelt på jobb, allikevel en fin treningsuke, løpingen går fortsatt framover. Rakk ikke yoga - det kjennes på ryggen. Ukens trening:
- Mandag sykkel til/fra jobb, langturtempo.
- Tirsdag ble det litt omvei til/fra jobb - styrketråkk og terskel.
- Onsdag rolig sykkel til jobb, deretter 25min løp terskel. Rolig hjem. 1t svøm på kvelden.
- Torsdag terskeltempo på sykkel til/fra jobb.
- Fredag rolig til/fra jobb.
- Lørdag 2,5t sykkel, inkludert cyclocrossrittet.
- Søndag 1t løp.
Totalt ca 11t sykkel, 1.5 løp og 1t svøm = 12.5 time + noe styrke.

Med 4-5 dagers reis til uken blir det nok labert på treningsfronten neste uke.

Og mens jeg har rotet rundt i sorpa får jeg meldinger fra kjente i langt varmere strøk:
Phuket triathlon - glimrende tri-debut av Geir Eikeskog med plass nr 165 og topp-plassering av Øyvind Hadland (nr 24) - glimrende løp av begge blandt 700 deltakere.
- Gratulerer til dere begge.

1 kommentar:

  1. Takk Alfred. Det var aldeles nydelig og en kjekk debut i flott vær. Storkoste meg sammen med de nesten 1000 andre i flott natur.

    Jeg er nå innmeldt i STRIK, mest som støttemedlem frem til vi kommer hjem fra Malaysia sommeren 2012.

    Geir

    SvarSlett