16. november 2011

Travle tider

Jeg har en kjempespennende jobb, sammen med fantastiske medarbeidere. Iblandt blir det dog for mye av det gode - har vært noen uker med lange arbeidsdager, noen reiser og helgearbeid. Dermed blir det mindre tid til trening.
- Har allikevel noen fine sykkelturer (til/fra jobb med eller uten omvei)
- Yoga gjør godt for mange deler av kroppen.
- Ikke blitt mye svømming i det siste.
- Noe styrketrening og mye spesialøvelser - ryggen kommer seg...
- Og kjører jevn opptrapping av løpingen, 40min i motbakke/terreng søndag, 20min på mølle i kveld - endret teknikk - ingen antydning til skader :-)

Ser fram til litt roligere arbeidsuker nå, med mer tid til trening - og fortsatt opptrapping av løpingen. Tror jeg nå håndterer årsaken til skadene jeg har hatt de siste årene, og kan løpe fort og skadefritt til våren.

1 kommentar:

  1. Hei Alfred, så flott at løpingen ser ut til å fungere :-)

    Jeg har 9 dager igjen til konkurransen i Phuket og er i god rute. Kjenner at overskuddet kommer og spenningen stiger. Jeg skal holde deg oppdatert.

    Geir

    SvarSlett