18. desember 2011

Is og sorpe



Bildet ble tatt tidlig - etterhvert ble drakten brunspettet av søle.

Temperaturen har svingt rundt 0, regn, snø, tinvær og frost har vekslet hele uken. Noe vi virkelig merket på lørdagens cyclocross; speilglatte veier + parter med "bunnløs" søle. Uansett kjempeartig, høyt tempo, tett konkurranse og god trening. Resultatmessig merker jeg at juleflesket kom tidlig i år - greier dog å holde de jevnaldrende(og flere unge) bak meg.
Andre treningsmessige høydepunkt vare en lag omvei hjem fra jobb mandag - over 2 timer i kupert terreng. (Likte ikke helt at det frøys på oppover Seldalsheia - lang utforbakkke etterpå......). Og i dag søndag fikk jeg en fin løpetur i det lokale "fjellterreng" - nydelig med 2cm is/snø over marken.

Ukens trening:
- Mandag 45min sykkel til jobb, 2t15min røff langtur hjem.
- Tirsdag 40min løp på mølle(var på reise)
- Torsdag 45min sykkel, terskel til jobb - 1t30min m/harde drag hjem.
- Fredag rolig sykkel til/fra jobb.
- Lørdag 2t sykkel, inkl 45min konkurranse.
- Søndag 1t20min rolig løp.
I tillegg ble det bra med styrketrening og en Yoga time. Fin treningsuke nesten 9t sykkel og 2t løp.

Går nå inn i innspurten til jul, og treningsuken vil nok merkes av det. Har allikevel planer om noen skikkelige økter.

1 kommentar:

  1. Dette ser bra ut Alfred :-)
    En riktig god jul ønskes i fra oss i Froland!

    Hilsen Helge

    SvarSlett