25. desember 2011

Hvit jul og pinnekjøtt er overvurdert!

Jeg liker julen. Budskapet er like aktuelt i dag, og det er fint å være sammen i den mørkeste vinteren.
Men, når vi ellers lager festmiddag velger vi det reneste kjøttet og flotte salater og grønnsaker - hvorfor bare spise bein, slingser og fett med anemisk stappe til jul?
Og det ser fint ut med snø, var helt nydelig her rett før jul. Men straks det har kommet ned, må det bort - er det noen som liker å måke?
Heldigvis regnet det bort, og i morges var det oppholdsvær - jeg fikk en nydelig 3,5 times tur på konkuransesykkelen i mildværet.
Snø er best på bilder!

Det ble en fin treningsuke.
Man 2,5t sykkel
Tir 0,5t svøm, 1,5t rolig sykkel og 40min rolig løp i snøen.
Tor 2,5t sykkel inkl bakkeintervaller og 25 min svøm
Fre 1t40min terrengløp
Søn 3,5t sykkel
Totalt 10t sykkel,1t svøm og over 2t løp - over 13timer bra trening samt noe styrke.
Satser på fri i romjulen og mye tid til trening.
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

  1. Har også lurt på det der med bein, fett og slingser når det skal lages julemiddag...

    SvarSlett