5. desember 2011

Jobb, bursdag og reise.

Uken begynte med mye jobb, også utpå kvelden på bursdagen min - og torsdag morgen var det flytur, borte resten av uken. Blir ikke mye trening av slikt:

Mandag, tirsdag og onsdag: Sykkel til/fra jobb. Noen gode økter med litt omveier slik at det ble gode sykkeløkter utav det.
Fredag og søndag 30min løping.
I tillegg ble det litt styrke og en time yoga.

Totalt 5t sykkel og 1t løp. Grei hvileuke.
- Nå skal det guffes på!

(Glemte å skrive om løpeturen onsdag, 30min tur straks jeg ankom jobb - dermed fikk jeg 3 løpeturer på 30min - jeg er godt igang :-)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som var:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med vel overstått. Ingen som skulle tro at du må opp en aldersklasse til neste år. Sprek bestefar som du selv sier :)

    SvarSlett