11. desember 2011

Normal vestlandsvinter

Etter en fin høst kom vinteren til slutt. Snø som veksler med regn, sammen med kraftig vind. Sammen med dårlig brøyting gjorde dette sykkelturene til/fra jobb tøffe. Ukens trening:
Mandag sykkel til/fra jobb, terskel&styrketråkk.
Tirsdag roligere til jobb - liten omvei med styrketråkk hjem.
Onsdag rolig til/fra jobb, 40min løp på kvelden - ganske rolig på islagt vei.
Torsdag rolig til jobb, røfft hjem: Storm imot på fixie gir styrketråkk, gjennombløt av regn, sludd og snø.
Fredag rolig til jobb, 35min løp på ettermiddagen.
Lørdag 40min svøm.
Søndag 50min løp.

Ikke så høyt volum, men en god uke. Mye hard sykling, litt svømming og 3 greie løpeturer gir drøyt 10effektive treningstimer i tillegg til yoga og styrke.
Kjekt å kjenne at løpingen går greit, nå kan jeg snart øke intensiteten der.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar