1. januar 2012

Flotte forhold


Bildet er fra 1. jan 2010 - men jeg var på samme sted med samme sykkel også 1.jan 2012


Årsskiftet 2011-2012 var også preget av skiftende vær - noen nydelige dager innimellom regn og vind. Fikk utnyttet både de våte og de tørre dagene - en glimrende treningsuke med fine treningsturer:
Man løp bakkeintervall 5*5 min, 40min totalt
Tir en god times rolig skitur + bakkeintervall sykkel 3*7min, 40min totalt.
Ons 50min rask langtur løp i flatt terreng + 2.25 sykkel (fixie i vind, regn og bakke)
Fre 1.50 sykkel (nydelig vær, men turen ble forkortet etter 3 punkteringer)+ 1t svømming
Lør 1.50løp i fjellterreng
Søn 3t på konkurransesykkelen, relativt hardt tempo.
Det gir 1t svøm, over 3t løping og over 8 timer sykkel + ski = over 13timer + styrke og yoga. Blir nok noe roligere neste uke.

Status ved årsskiftet:
For høy vekt, må fokusere for å komme ned i konkurransevekten i mai.
Ellers frisk og skadefri :-)
God framgang i løpingen. Det går sakte, men med over 5 måneders fornuftig trening vil farten komme til IM Lanzarote i mai.
Har blitt lite svømming - får ta igjen det tapte utover våren.
Sykler bra - og det er i stor grad på sykkeletappen IM Lanzarote avgjøres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar