22. januar 2012

Ikke etter planen


Søndagens nesten 4timers tur på fixie i drømmevær var ukens treningsmessige høydepunkt.

Grunnet diverse familiære hendelser ble det lite sykkel til/fra jobb. Kombinert med noe feber og sår hals + avlyst cyclocross-konkurranse ble uken anderledes enn planlagt. Fikk allikevel gjennomført de viktigste øktene - slik at det endte opp i en fin treningsuke. Ble også 2 gode svømmetreninger - en dobling av det vanlige :-)

Ukens trening:
- Mandag rolig sykkel til jobb. 3*6.30min bakkeintervall på sykkel på kvelden
- Tirsdag løp, 4*7-8min terskeldrag
- Onsdag 1t50min hard sykkel til jobb, rolig hjem. 1t svøm på kvelden
- Torsdag rolig sykkel til jobb. Hard hjemtur, vind og snø med fixie. 3*7min løp bakkeintervalll på kveldenbakkeintervall løp på kvelden.
- Lørdag 1t svømming.
- Søndag 3t45min fixie, mye motvind og bakke.
Totalt: 2t svøm, 2t løp og 10sykkel = 14timer

Med 3 dagers reise neste uke, blir det heller ikke da så mye sykling i uken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar