8. januar 2012

Enda en treningstur på finsykkelen

Ny uke med skiftende og mye vær - vind, regn, frost - men tørt og mildt på søndagen. Da ble det årets andre tur på konkurransesykkelen - alltid artig å kjenne fartsfølelsen vinterstid. Og nyttig treningsmessig - er jo den jeg har årets viktigste konkurranse på om drøye 4 måneder.
Ellers en jevn, litt forsiktig treningsuke. Trengte noen rolige dager etter forrige uke. Ukens trening:
-Man rolig sykkel til/fra jobb 1t30m
-Tir langkjøringstempo til/fra jobb, m/omvei hjem 2t, og 1/2 time jevn løpetur.
-Ons sykkel, terskel og styrketråkk til/fra jobb m/omvei hjem 2t. 1t svøm på kvelden
-Tor rolig sykkel til jobb 40min. Løp bakkeintervall på kvelden, 3*5 min, 50min totalt.
-Fre rolig sykkel til/fra jobb m/omvei hjem, 1t50min
-Søn sykkel 3*14min terskel, 1t totalt.
Totalt 9t sykkel, en drøy time løp og svømming + noe styrke og Yoga - Over 11timer.

Klar for nye harde økter neste uke - blir mindre volum siden jeg får to reisedager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar