13. august 2012

Ser framover

Til neste år skal det trenes mindre og lettere! Det er ikke det at jeg trapper ned, men treningen må tilpasses. En bestefar på over 50 trenger mer restitusjon, og må tenke skadeforebyggende. Og da vil jeg være tilbake - var svært nær Hawai-plass i år med spinkelt løpegrunnlag, til neste år er jeg bedre forberedt...
Ukens treningsmessige høydepunkter var tøff sykkeltur med Anders på tirsdag (bedriftsrittet ble avlyst) og ny flott 2timers løpetur på Edlandsheia med kjempeutsikt i solskinnet:
Man sykkel til/fra jobb
Tir sykkel til/fra jobb og 2,5t hardkjør på kvelden
Ons rolig sykkel til/fra jobb og 40min løp i bakke/terreng
Tor rolig sykkel til/fra jobb
Fre rolig sykkel til jobb + 30min løp. 1,30hard sykling hjem.
Lør 30min svøm
Søn 2t løp.
Ble dermed ca 11t sykkel, 3t løp og 30min svøm - mer enn forventet.
Denne uken blir anderledes, lite trening, men 4 konkurranser, derav 3 på søndag!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar