30. desember 2012

Iblandt er triathlon overhode ikke viktig



29. desember kom mitt andre barnebarn, lille Kristian. En vidunderlig flott liten gutt!

Treningsmessig har uken vært klart merket av sykdom, en runde magesjau slo meg skikkelig ut midt i uken, fikk allikevel noen gode økter, er spesielt fornøyd med to gode løpeøkter i terrenget:

Tirsdag 2t løp i terrenget
Onsdag 2t sykkel i kupert terreng på fixie, masse bakker.

Lørdag 1t  sykkel inkl en bakke. (Første dag etter magasjauen - gikk ganske greit, men ville ikke overdrive i regnværet).
Søndag 1.40 løp i terrenget

Ut fra forholdene må jeg være fornøyd med dette treningsutbyttet - er i det hele tatt svært fornøyd om dagen :-)


2 kommentarer:

  1. Eg skjønner godt at du er fornøyd om dagen, med eit så vindunderleg flott barnebarn, nydeleg!

    Då havnar triatlon definitivt i skyggen! :)

    Har ikkje kommentert så mykje her på bloggen din, men stikk innom av og til for å hente litt innput (eller la meg imponere rett og slett av alt du rekk å trene).

    Godt nyttår!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med barnebarnet! Så fin han er! Triatlon er lite viktig når det kommer til stykket, spesielt når det skjer ekstraordinære ting i familien eller med andre rundt en.

    SvarSlett