5. januar 2014

Dager fylt med glede


Årets første nydelige tur på trisykkelen var flott, men det aller triveligste i uken er at Fredrikke (min eldste datter, kjent av noen av dere fra Seigmann og Norseman) har funnet en utrolig hyggelig ung mann som hun skal gifte seg med til sommeren.  
Treningsmessig har det vært greit, bortsett fra en dumhet som gjorde at jeg fikk vondt i leggen, droppet derfor de to siste løpeøktene

Man: Løp bakkeintervall (3-6-3-6-3min) med 2 min pause.
Tir: 1.15 sykkel,
Ons: 1 45 sykkel/fixie i sterkt kupert terreng.
Tor/fre: Hard sykkel til/fra jobb
Lør: 3,15t på trisykkelen, vind og noen bakker.
Totalt 1t løp og 9.15 sykkel

Til uken begynner jeg med regelmessig svømming,  og vil løpe noen forsiktige økter (jeg er kanskje mer forsiktig en nødvendig ). Derfor vil igjen hovedvekten av treningen skje på sykkelen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar