12. januar 2014

Jevn trening

Den lille strekken i leggen jeg fikk forrige uke er der fortsatt, gjorde det nødvendig med noen justeringer.  Tok en lang fjelltur med sekk i stedet for løpetur søndag - noe jeg burde gjort oftere. Kjempebra trening, godt for hodet, kjempebra utholdenhetstrening og trening av viktig støttemuskulatur, skadeforebyggende.

Man sykkel til/fra jobb (noen terskeldrag). 1t svøm om kvelden.
Tir sykkel til/fra jobb. 40min rolig løp.
Ons 4*7min bakkeintervall innlagt til jobb, langtur 1t hjem.
Tor rolig til/fra jobb. 1t løp m/15min terskel. (Kjente strekken da jeg startet drag 2 - anbrøt)
Fre rolig til jobb, hardt (m omvei) hjem.
Søn 4t fjellstøvler og sekk.

Totalt ca 8t sykkel, 1,30løp, 4t fjelltur og 1t svøm. Totalt 14.5 timer, ok uke.
Jobbreise, ingen svømmetrening mandag og tettpakket helg gir mindre volum til uken - men skal få inn noen bra økter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar