15. juni 2014

Er i fin flyt

Ryggen jeg trøblet med bedret seg raskt, og jeg fikk en overraskende bra treningsuke tross jobbreise og annet.
Jeg har i flere år hatt diverse skader relatert til løpingen. I fjor gjorde jeg noe drastisk, endret hele bevegelsesmønsteret - lærte å gå og løpe på nytt. Det har tatt tid, jeg har trengt å være tålmodig, men merker nå stor framgang - det går lett å løpe langt, og det går rimelig fort. Snart tilbake mot gamle høyder!
Ukens trening:
Mandag 35min svømming.
Tirsdag hard sykkel til jobb, terskel/styrketråkk hjem.
Onsdag rolig sykkel til jobb, deretter kortintervall løp, 30min.
Fredag rolig sykkel til jobb, innlagte 3*7min bakkeintervall hjem. 40min rolig løp.
Lørdag terskeldrag på trisykkel, 3*18min. 30min svøm.
Søndag 2.20 løp

Totalt ca 6t sykkel, 3,5t løp og 1t svøm. Bra på en slik travel uke.
Nå er formen bra, idet jeg snart går inn i ferie. Det er til høsten det gjelder med Aurland tri og IM Wales. Men først en liten treningstriathlon på tirsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar