27. juli 2014

Form og sykkel skjerpes

Er inne i siste del av fomskjerping og oppkjøring til sesongmålene, IM Wales om 7 uker, Aurland tri om 3.

Det innebærer hardkjør:
Man rolig sykkel til / fra jobb, 30min svøm
Tir rolig sykkel til jobb, 35 min løp kortintervall.Rolig sykkel hjem, 3t hardkjør i kupert terreng på kvelden.
Ons rolig sykkel til/ fra jobb,30min svøm
Tor rolig sykkel tiljobb, 35min løp terskel. Rolig sykkel hjem
Fre 4x7min bakkeintervall sykkel påvei til jobb.
Lør 1t rolig sykkel, 30min svøm
Søn2,35t løp, samt litt sykkel.

11t sykkel, 3,5løp og1.5svøm, mye med høy intensitet gir slitne bein og grunnlag for toppform. En til slik uke, så er det klart for mer hvile før Aurland tri.

Sykkelen blir også trimmet for Aurland ekstreme bakker, lett utveksling er montert ,og flere småting gjøres for å spare gram - med 3000høydemeter teller hvert gram. Og så gjelder de også å trimme av de siste Iooo gram av meg selv før jeg er raceklar ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar