3. august 2014

Enda mer bakker

Siden kroppen fungerer så bra nå, fikk jeg lagt inn flere gode økter denne uken også, med mye bakker. To mellomlange sykkelturer med 2-3000høydemeter hver er god trening til Axtri om 2 uker og IM Wales 4 uker etter. På lørdag fikk vi i tillegg kraftig motvind oppover mot Skykula - hvor jeg fikk opplevd nytten av lett gir og aerodynamisk sykkel i motbakke. Søndagens løpetur inkluderte også mange og lange bakker.
-Man rolig sykkel til/fra jobb.
-Tir 4.5t sykkel og 30 min løp.
-Ons rolig sykkel til/fra jobb og 30min svøm.
-Tor rolig sykkel til jobb, deretter 6*4,5min intervallløp flatt/bakke. Rolig sykkel hjem.
-Fre naturlig intervall (korte drag) på sykkel til jobb, rolig hjem.
-Lør 3,15 sykkel, derav 1,45 klatring.
-Søn 2t løp.
Totalt en flott uke med 30min svøm, over 2t løp og over 13t sykkel.
Nå skal den gode formen skjerpes, litt mindre volum og høy intensitet.  Starter med treningstriathlon på tirsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar