31. august 2014

Siste formspissing

I dag er det to uker til IM Wales. Da velges øktene med omhu. Skal fortsatt trenes, mest mulig spesifikt og med noe restitusjon imellom. Med to reisedager blir det mindre sykling, uten at det er noe problem, det ble en flott uke:
Man rolig sykkel til/fra jobb. Løp bakkeintervall 8x2.30min på kvelden.
Tir rolig sykkel til/fra jobb. 2t45min sykkel i "Wales-terreng" dvs bakke opp og bakke ned.
Ons 30min løp terskel
Fre rolig sykkel til jobb, 5x5min bakkeintervall på hjemveien. 30min svøm
Lør 1t35min løp langtur i høyt tempo
Søn 1t rolig sykkel og 30min svøm.
Totalt en fin uke med 1t svøm, 3t løp og 8.5t sykkel.
Blir mindre til uken, noen harde økter og mer restitusjon.
Alt ser bra ut nå - treningsåret har gått mye bedre enn det elendige fjordåret.
Kun en siste finpuss venter nå :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar