11. januar 2015

Frivillig ut i stormen i dobbel forstand

Etter å ha sikret båten i stormen Nina, var det tid for trening, bakkeintervaller sykkel. Kona var skeptisk til at jeg skulle ut etter å ha kjent stormen og sett naboens takpanner på tur. Ble en fin treningstur, storm imot opp bakkene.
Tirsdag før jeg dro hjem fra jobb fikk jeg beskjed om at sjefen min slutter, torsdag morgen overtok jeg den stillingen - i tillegg til min gamle jobb. Kan vel også kalles en storm - av den milde typen, jeg har verdens team i avdelingen min. Vil uansett kreve mer tid på jobben.
Dermed ble det igjen kun sykling denne uken:
- Man jevnt og hardt begge veier m/omvei hjem.
- Tir rolig til jobb, 50km i regn, motvind og kupert hjem.
- Ons rolig til jobb, omvei m/terskeldrag hjem.
- Fre rolig til jobb, liten omvei hjem.
- Lør 6×6min bakkeintervall.
Hadde planlagt fjelltur med sekk søndag, men var uvel og droppet det.
Ble dermed en fin uke sykkelmessig (10t), og noe styrketrening.
Vil nok gå et par uker før akiilles er klar for løping igjen - og svømmehallen åpner. Dermed blir det fortsatt mest sykling - og ganske mange jobbreiser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar