12. april 2015

Treningsduathlon med bismak

Uken startet bra, flott sykkeltur på nesten 3 timer på mandag. Rolig sykkel til/fra jobb tirsdag, deretter treningsduathlon:
- Flott tiltak av Bryne Triklubb, løping og sykling i flotte løyper, godt organisert for oss 25 deltakere. Gøy med konkurransetrening. 4km løp - er lenge siden jeg har prøvd å løpe raskt. Gikk OK, 3 dro tidlig i fra, deretter konkurrerte jeg om 4. plassen. Jeg vekslet raskere enn de andre, hadde dermed to foran meg ut på sykkelen. Fikk en flott fight i løypa - halvveis tok jeg igjen han foran, men feilberegnet kreftene slik at han dro i fra. Uansett gøy og artig trening med stive bein. Nøyde meg med en rolig joggerunde etterpå.

Det som er mindre bra var at jeg fikk vondt i akilles etter løpet, og halsbetennelse om natten. Litt feber utover uken og ikke mer trening (trillet til/fra jobb torsdag)...

Dermed ble det med ca 6.5t sykkel og en drøy halvtime løp denne uken. Nå må jeg bli frisk, blir uansett lite trening pga jobbreise til uken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar