19. april 2015

Utstyret betyr alt!

Hjelmen er fin, om det går fortere vet jeg ikke, den er uansett utrolig behagelig for hode og nakke. 
Skoene er viktigere. Forrige uke slet jeg opp akilles. Gikk til Z+ (sko/løpespesialist i Stavanger) som etter grundig analyse solgte meg 2par joggesko og et par spasersko. Joggeskoene føles klumpete - men de virker: Med irritert akilles har jeg hatt hele 3 korte løpeøkter - og akilles blir bedre dag for dag. Treningen ble sterkt påvirket  av reise tir-tor + søndag, fikk allikevel til mer enn planlagt i fint vårvær:

Man sykkel til/fra jobb og 45min svøm

Tir 30min løp

Tor 30min løp og 2t sykkel

Fre og lør 4t sykkel hver dag, 30min løp lørdag

Søn 1t sykkel.

Totalt nesten 12t sykkel, 1.5t løp og 45min svøm.

Til uken blir det mye svømming og noe løp i varmere omgivelser☺



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar