11. april 2010

Fin sykkeltur i finvær




I fint vårvær hadde Anders, Sven og jeg en 12-mils tur på temposyklene. Kjørte 3 tøffe (terskel)drag på 20minutt, resten var i variert tempo, noe rolig, noe mer intenst. Med sol og over 10 grader hadde vi en kjempetrivelig tur.

Som planlagt har det vært en litt roligere treningsuke nå:
- Mandag 1 time sykkel, kort-inntervaller på fixie.
- Tirsdag ble det 1 time løp i Ostrava, med 30minutters tempodrag.
- Onsdag og torsdag var vi fortsatt i Ostrave, uten mulighet for trening.
- Fredag terskeldrag til jobb, roligere tempo hjemover. Rakk 30min svømming på kvelden.
- Lørdag 1t 45min løp på Edlandsfjellet
- Søndag 4t sykkel
Totalt 30min svømming, 2t45min løp og 6.5 time sykkel = Rett under 10 timer totalt, og klar til litt hardkjør neste uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar