4. april 2010

Seiling og et par tøffe økter

Etter hardkjøret fredag-tirsdag tok jeg en hviledag onsdag. Torsdag var det 3 timer sykkel med mye bakkeklatring, fredag en times løpeøkt. Løpingen går stadig framover, det var en rask og fin økt. Pga skadene løper jeg ingen fartsøkter - men hadde et drag på halvtimen hvor jeg avsluttet med fart ned mot 4.00 uten å virkelig ta i. Nærmer med der jeg skal være.

Lørdag var ukens fineste dag, frisk vind og sol; dermed ble det en flott seiltur!

I dag, søndag var det drittvær med tøff vind og regn - fikk en røff 150km sykkeltur. Frøs mye, og måtte kjøre på for å prøve å holde varmen - var fullstendig "skutt" da jeg kom hjem.

Totalt sett en ny fin treningsuke: 1t svømming, 2.5t løp og 13.5t sykkel = 17timer

Nå er det klart for noen rolige dager, skal på 3 dagers forretningsreise til Ostrava - blir ikke så mye trening der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar