14. november 2010

Oppsummering av uken


Igjen et bilde fra forrige ukes fantastiske skodde-landskap.

Det er bare 5 uker etter Hawaii, dvs. er egentlig i slutten av restitusjonsperioden, og jeg har god tid fram til Norseman og Tr-Oslo. Dermed trener jeg mest etter innfallsmetoden. I starten av uken var lårene svært stive etter oppstart av styrke/balanseøvelser, nå er dette i stor grad absorbert, bena er finere og jeg tåler mer av det.

- Mandag rolig sykkel til/fra jobb + 1t15min svømming på kvelden
- Tirsdag rolig sykkel til/fra jobb + fortsatt stive bein.
- Onsdag rolig sykkel til/fra jobb + at jeg kjørte en ny runde på styrke/balanse programmet på kvelden.
- Torsdag var beina bedre; terskel til/fra jobb (relativt tungt gir hjem: fixie i motvind)
- Fredag rolig til/fra jobb
- Lørdag 2t fjelltur m/17kg sekk i røfft terreng, mye utenfor sti.
- Søndag 2t sykkel (fixie ) i relativt kupert terreng; en del lange stigninger som krever styrke i lårene.

Totalt 9.5t sykkel (mye av dette rolig), 1t15svøm og 2t fjelltur m/sekk.
- Jeg kjører også litt styrke/balanseøvelser når det passer inn på kveldene.

1 kommentar:

  1. Eg he ordentleg sansen fe fjøllturar mæ sekk!! Bildi dine motiverar VELDIG te tur ut!! :-)

    SvarSlett