27. mars 2011

Jevn uke

Hadde vett til å ta det ørlite forsiktig etter 3 dager sykdom, fikk allikevel en grei treningsuke, som ble avsluttet med vinterens siste CycloCross ritt søndag. Igjen gøy, masse fart og gjørme. Heldigvis er det lenge til jeg skal være i form, trenger en periode med hardøkter - og selvsagt mye løpetrening for at den delen skal komme på plass.

Ukens trening:
Mandag langturfart til/fra jobb. 1t svømming, tok det ikke for hardt dagen etter sykdom.
Tirsdag 1t m/styrketråkk/terskel til jobb på fixie, rolig hjem. Løp bakkeintervall på kvelden, 3*6 min - nesten 1t m/oppvarming og nedkjøring.
Torsdag 1.30 sykkel, racer langtur m/noen hardere drag i bakkeklatringer og motvind.
Fredag rolig til/fra jobb.
Lørdag 1.15 løp, 45min langkjør og så 15min motbakke.
Søndag Cyclocross; 30min oppvarming og 50min konkurranse.

Totalt 7.30 sykkel, 2.15 løp og 1t svøm - neste 11 timer inkl flere gode kvalitetsøkter.
Ukene framover bllir travle, både jobb og famlieaktiviteter vil kreve sitt. Satser allikevel på at det kan bli noen gode uker med fine kvalitetsøkter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar