5. mars 2011

Liten klatredag

Lørdag med plussgrader, sol og tørre veier. Fin 3 timers tur på landeveisraceren hvor jeg kjørte i Seldalsheia, opp og ned fra begge sider over toppen på 400m - passerte den 4 ganger, ble noen høydemeter i dag. Vil prøve å få til en stor klatredag senere, med adskillig flere timer i bakkene.

Med finvær også på søndag ble det også en god time på tri-sykkelen (og en løpetur)

Tirsdag hadde jeg den første tøffe løpe-intervalløkten med Anders, blir alltid litt høyere tempo når vi er to, og vi er normalt så jevnsterke at det blir tøff match.
- Plutselig gikk det også fort, en helt annen hastighet enn hva jeg har utført alene på løpingen. Ble naturligvis noe stiv etterpå, ble derfor relativt rolig dagene etterpå:

Mandag: Rolig til jobb. Kjørte bakkeintervaller hjemover med fixien - max fart i motbakkene, i omveien om Kvernaland. 1t svømming, hvor jeg opplevde god gli om kvelden.
Tirsdag: Rolig sykkel til/fra jobb. Løp kvelden, 12min + 3*3min bakke - gikk fort!!!!
Torsdag. Langkjør til jobb, terskel o/Kverneland hjem
Fredag rolig til jobb, lett terskel langs jernbanen hjem
Lørdag 3t sykkel
Søndag 1t rolig løp i terreng og 1t langtur på trisykkelen.
Totalt ca 11.5t sykkel, 2t løp og 1t svøm = 14.5t

Ny fin treningsuke i stort sett bra vær. Regner med å absorbere neste tirsdags løpeøkt lettere, slik at jeg kan kjøre mer trening med høy intensitet til uken.
Published with Blogger-droid v1.6.4

1 kommentar:

  1. Sø strålande at akilesen fungerar bære!! Det fortjener du!
    Virkar litt lettar å vera triathlet - uten sno altsø!:-) Dæn bakke syklinga - mæ tørre og bare vegar, på tri-sykkelen - dæn ser eg fram te!!:-)

    SvarSlett