28. februar 2011

Flott februar


Februar er en fin måned, spesielt i året 2011:
- Det verste av vinteren har sluppet taket, har vært fine sykkel og løpeforhold. Sol og knusktørre veier i de to midtre helgene, fikk noen fine sykkelturer på triathlon og racersykkelen.
- Er stort sett barmark - fine løpeforhold, enten det er på barfrost eller bløt mark.
- Lysere morgener og kvelder.
- Da får jeg heller tåle noe nattefrost og en og annen sykkeltur i snøvær.

Er glad jeg ikke bor nordpå eller indre østland som fortsatt har vinter.

En fin treningsmåned, med relativt høyt volum til meg å være, flere uker med 15 timer. Og akillesbetennelsen er på retur, er i gang med løpingen! Skal nå gradvis legge inn høyere intensitet i treningen.

Og har jeg nevnt at jeg er blitt bestefar?
Published with Blogger-droid v1.6.4

3 kommentarer:

  1. GRATULERER - sprekaste bestefar!! :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer Alfred! Livet er herlig!

    Hilsen fra Vestfold.

    SvarSlett
  3. Gratulerer Alfred ! Har troa på deg i Norseman... Hilsen Rune Skinnerlien

    SvarSlett