10. april 2011

Måtte bare ta en ekstra sykkeltur i finværet

Etter lørdagens langtur på 19mil planla jeg kun en kort løpetur i dag, søndag. Men med det flotte været tok jeg meg en ekstra liten rundtur på rask sykkel.
Ble en grei treningsuke, fin start på uken, litt sliten i midten og flott avslutning. Framover skal syklingen prioriteres - det er Tr-Oslo som er viktigst målet nå. Samtidig er det 17 uker til Norseman, starter løpeprogrammet som skal få farten opp til august.

Ukens trening:
Mandag rolig sykkel til jobb, terskel/styrketråkk hjem. Stengt svømmehall, ingen svømming.
Tirsdag rolig til-fra jobb, bakkeintervall løp på kvelden.
Onsdag langkjøring til-fra jobb.
Torsdag langkjør til jobb.
Fredag 45min løp
Lørdag nesten 7t sykkel
Søndag 30min løp og litt sykkel.

Totalt 2t løp og nesten 14 sykkel.
Published with Blogger-droid v1.6.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar