26. februar 2012

Ferie med mening

Mens andre roter i snøen, eller drar til et turiststed i varmen, hadde vi vinterferie i ørkenen i Egypt; på Anafora; et senter for den pressede minoritetsbefolkningen - kopterne. Mange minner og historier....

Innimellom ble det ørlite trening, løping på grusveier i sommertemperatur:

Man løp 3*6-7min intervall og 40min svøm
Ons 30min løp terskel
Fre løp 5*4min kortintervall og 25min svøm.
Søndag ble det 11mil på trisykkelen på tørre veier hjemme.

Totalt nesten 3t løp, en drøy time svøm og 4t sykkel - 8t totalt.
Selvsagt ikke maksimalt treningsmessig, men flere høydepunkt:
- Ingen tegn til skade ved rask løping - totalt 4 turer med 2 dagers mellomrom.
- Kjekt å svømme i langt basseg (vanningsanlegg)med våtdrakt.
- Og flott sykkeltur på konkurransesykkelen hjemme.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar