5. februar 2012

Lyspunkter i vinteren

Med stabilt og kaldt vær i begynnelsen av uke ble veiene bare og tørre, jeg planla tidlig fri og langtur med finsykkelen på torsdag. Men på veien hjemover begynte det å snø, og det har det fortsatt med. Rett og slett vanskelig å få skikkelig treningsutbytte utendørs. Ble allikevel en grei uke, høydepunktet var løpeturen lørdag, første langtur på hardt underlag på over et år uten å kjenne skadeproblemer. Nå trenger jeg kun få opp farten, og jeg har enda 15 uker på meg :-)

Ukens trening:
Man rolig sykkel til jobb – styrketråkk hjem (m/omvei)
Tir 3*6min løp i slak motbakke
Ons rolig sykkel til/fra jobb. 1t svøm på kvelden
Tor rolig sykkel til/fra jobb + 2t hard sykkel på fixie(i stedet for finsykkelen) 45Min løp – langkjør
Fre rolig sykkel til jobb, balansekunst i snøkaos – litt hardere hjem
Lør 1.40løp flatt
Søn rullesykling terskel 30min (60 totalt)

10t sykkel, 3t løp, 1t svøm = 14timer og noe styrke. Tror det skal bli mulig med en bra treningsuke i kommende uke også - trenger litt volum de to neste før jeg får en roligere uke i Egypt.

1 kommentar: