11. mars 2012

Den lengste løpeturen

... på nesten 2år hadde jeg lørdag. 2,5time er ikke fryktelig lenge å løpe for oss med vår galskap, men jeg har vært skadeplaget de siste årene. Nå løper jeg for fullt:-)

Og sykler, 5timers tur på konkurransesykkelen i dag. Ble dermed en kjempebra treningsuke med 18t trening fordelt på 1t svøm, 4t løp og 13t sykkel, samt noe styrketrening. Uken var slik:

Man var jeg syk, kun rolig sykkel til/fra jobb.

Tir rolig til jobb, terskel/styrketråkk hjem. Løp bakkeintervall om kvelden.

Ons sykkel terskel til/fra jobb + 1t svømming.

Tor/fre roligere til/fra jobb, 35 min løp terskel torsdag.

Lør 2,5t løp

Søn 5t sykkel

Med masse reising neste uke blir det vanskelig med trening. Satser på 3 gode løpeøkter og langt mindre av det andre.


Published with Blogger-droid v2.0.2

1 kommentar:

  1. Hei Alfred, kjekt å høre at løpingen fungerer vs. skadeproblemer. Krysser fingrene for at det holder seg slik fremover :-)

    Nå er det nedtelling til IM 70.3 Singapore, 6 dager igjen. Kjennes bra ut.

    Geir Eikeskog

    SvarSlett