4. mars 2012

Vår og flott treningsuke


Fra søndagens Cyclocross, bilde fra www.anmarton.com

Fint og tørt vårvær, kun en reisedag - og treninguken avsluttet med Cyclocross konkurranse. Merker jevn framgang på sykkelen - i bakkene og på flatstrekkene kjørte jeg greit i fra to konkurrenter jeg tidligere har kjørt jevnt med, så får det heller våge seg at jeg ikke er like flinkt teknisk i terrenget, og kjørte litt for langt og mistet kjedet i siste bakken med løping slik en av dem passerte meg rett før mål - er ikke lett å sykle uten kjede :-)

Ukens trening
- Mandag sykkel terskel til jobb. 3*6min kortintervall løp på kvelden.
- Onsdag sykkel terskel til/fra jobb. 1 t svømming på kvelden
- Torsdag sykkel terskel til jobb, rolig hjem. 30min terskel løp på kvelden.
- Fredag rolig sykkel til/fra jobb.
- Lørdag 2t5min løp, 50min rolig på temposykkelen i finværet.
- Søndag 3t30min cyclocross, konkurranse, 3*7min bakkeintervall, et par drag på flatene og mye rolig innimellom. (En skal vel ikke mixe slik på trening - men jeg ville nytte dagen maksimalt).
Totalt blir det: 4t løp, over 10 sykkel og 1t svømming + litt styrke = over 15 timer.

Satser på enda en ny røff uke, har ingen planlagte reisedager (men det har jeg i uken etter).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar