19. mai 2012

Gøy så lenge det varte

Ingen bortforklaring - dette var jeg ikke trent til! 3 måneders løpetrening (februar-april) etter lange skadeavbrekk var ikke nok - beina stoppet helt opp. Men starten var bra: - Opp av vannet som nr 18 i klassen min, nr 466 (av 1600 deltakere) - tror ikke jeg har vært såpass langt framme før. - Syklingen var tung - - men kjørte meg framover slik at jeg var nr 2 i klassen min, med OK løping hadde pallen vært i boks. (Ser i ettertid at jeg faktisk kunne brukt over 4 timer på løpingen og fortsatt blitt nr 2). Men det var langt fra normal løping, startet relativt greit, men etter hvert stoppet beina helt opp, var bare å begynne å gå. Når det i tillegg kom store gnagsår (er også et resultet av manglende løpetrening de siste ukene) tok jeg en tur innom "medical". Hadde bestemt meg for å fullføre - men de fikk ikke skikk på det, så jeg droppet siste runden på 11km. En annen positiv ting var at jeg ikke kjenten noe til de gamle skadene - har ikke det å skyled på :-)

5 kommentarer:

  1. Så har du en "been there done that" ting til å krysse av for.
    Respekt for valget ditt, buddy.
    Bente

    SvarSlett
  2. Flott innsats Alfred. Synd at det ikke holdt helt inn, men dette er virkelig noe å bygge videre på :-)

    SvarSlett
  3. Synd det ikke holdt helt inn. Håper i alle fall du hadde en fin dag frem til det begynte å skrante. Du klarte i alle fall å gjøre det spennende for oss som fulgte med helt frem til første halvdel av løpingen :) Stå på og nyt varmen :)

    SvarSlett
  4. Sø bra når du veit konkret høtt som æ "feil"! Fantastisk innsats!!

    SvarSlett
  5. Sier gratulerer med sterk innsats likevel Alfred - når du vet hva som mangler så har du erfaringen til å rette opp det. Håper jeg en dag blir like sprek som deg!

    SvarSlett